Mobiltömning

Har precis njutit av en portion av min för tillfället basföda; Heinz vita bönor i tomatsås och maltesisk grillkorv. Billigt, nyttigt (?) och mättande :) Kan vara så att jag just nu har en förkärlek till vita bönor i tomatsås, grillkorven går inte att jämföra med svenska hot dogs på långa vägar tyvärr. Är ju dock viktigt med protein så jag äter och är glad. Håller på att laddar inför jobbet, men helt ärligt så är jag inte så jävla tagg.. Jag vill också vara på partybåten och bada och spruta ner jävliga folk med alkohol. Inte för att det är stekigt eller så utan mest bara för att det är kul :)
Har tömt mobilen på bilder igen, tänkte ge er en update i bildformat för en gångs skull (har för övrigt inte hört så mycket mer om min kamera, hoppas hoppas jag får tillbaka den snart!):
Såhär kan det se ut på min gata när taxin släpper av en på morgonkvisten
Ibland har jag inte så mycket att göra på jobbet, då händer det att jag omedvetet gör jätte söta kärleksförklaringar till mina kollegor
När jag precis fått lön kan min kyl se ut såhär
Jag smygfottar fortfarande folk på stan ibland
Och ibland händer det att jag tar egobilder på mig själv i mina nya kläder när jag kommer hem från krogen
Allt för denna gång, hoppas ni har en dag och GRATTIS till syster som simmat Tjejsimmet idag!!
Stoltare lillasystter kan ingen ha!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0