Maltesiska sjukan 2nd edition

Så var det ett faktum, jag är sjuk IGEN. Hatar alla jävla AC som står på överallt!! Jag som till och med hållt mig från PV för att vara frisk i veckan, det har ju bara blivit värre :P Kanske skulle lyssnat till en "klok" väns råd och supit mig dyngrak istället.. ja, så kvällens middag med brudarna från jobbet har ställts in, inget kalasande över huvud taget för min del denna helg.. Ska sova lite nu, kanske kolla en film och medicinera med Panodil och vitaminer, dricka honungsvatten till tusen. Puss på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej gumman ! Sjuk igen ??? Drick mycket vätska UTAN alkohol som omväxling ! Hoppas du mår bättre imorgon bitti. Vi sitter i torpet, spelar yatzy, johan o pappsen lägger nät o fiskar litet, petra o jag läser. Hans-Jürg o fam Ulrika/Pär har åkt hem efter litet turer över sjön på bananbåt o wakeboard + grillning. Pappa o jag har varit här sedan i fredags em o först i em hämtade jag datorn så jag har inte läst att du är krassig förut ! Krya på Dig stumpis !

Pussar i massor

mums

2010-07-18 @ 23:12:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0