Liten

Skrev jag inte igår att fotbollshuliganen i mig var rätt så liten? Jag har för mig det.. Visade sig i alla fall att så var fallet. Åsa ringde när jag var påväg hem till Dick och lockade med premiärbiljetter till Eclipse så jag var ju bara tvungen. Och fan så glad jag är för det! Grym film, det kom någon tår och när vi gick därifrån var jag och Åsa jätte kära!! Underbart!  Sen kom jag på att jag inte hade någon att vara kär i så då blev det lite deprimerande.. Allra helst när Åsa var TVUNGEN att hångla offentligt för att hon var så kär :P Åsa-kråka, hon kommer hata mig för att jag skrev det där :D
Kom hem från gymmet för inte så längesen, ska lägga mig i sängen och läsa tror jag, har inte sovit många minuter inatt så jag är helt jävla slut! För att avlägga rapport så går det än så länge bra med nykterheten, imorgon lockar dock Beduin Bar.. Ett glas vin kanske jag kan unna mig? Fan..

Kommentarer
Postat av: Frane!

Åsa var TVUNGEN att hångla offentligt för att hon var så kär :P



TIRR

2010-07-09 @ 00:59:18
URL: http://ihuvudetpafrane.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0