Kan man utveckla damp?

Pausar i mitt städande på grund av ren förskräckelse framkallad av mitt egna beteende. Kan man utveckla damp bara sådär? För då tror jag att jag gjort det.. Gick igenom Idas rum för jag skulle ut på balkongen och dampar fullständigt över att det är så trångt mellan garderoben och hennes säng. Skriker och svär lite grann och helt plötsligt har jag möblerat om hela hennes rum (hoppas det är OK gumman)!! Först när det var klart insåg jag att jag var andfådd som fan och svetten bara rann! Behöver jag bli rädd för mig själv?
Såhär såg det ju ut när vi hade flyttat hit och jag hade det rummet
Efter :) Tycker ju iofs att det blev fan så mycket bättre nu men oroar mig fortfarande lite för det där utbrottet.. Behöver jag oroa mig? Faster, hjälp?

Kommentarer
Postat av: Faster

Mmmmm....?

Säger inget så har jag inget sagt.

Men det som kommer häftigt, brukar oxå försvinna häftigt. Var du lugn.

Nån gemensam gen med bror din måste du ju ha.

Kram.

2010-07-02 @ 16:54:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0