Hilton

Gud vilken helvettes jävla natt! Varmt som fan, trafik så jag inte kunnat ha balkongdörren öppen, överenergi som hejsan och mördardrömmar på det.. Blev dessutom väckt imorse av de som renoverar lägenheten bredvid, IGEN! Med tanke på att de är malteser kommer de väl fan aldrig bli klara heller.. Jaja, nu ska jag ta mig till Hilton och lägga mig vid poolen, simma, sola och träna om vartannat :) Är ju där jag har mitt gymkort och då har jag tillgång till deras poolområde också så det ska jag och prova på idag! Igår kom jag ingenstans innan jobbet, sov heeela dagen och städade lite, men träningen blev det verkligen inget med :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0