Halvt om halvt spontant

Men shit vilken utekväll, Angelina är bäst! PV på onsdagar är ju tydligen rojalt, jag trodde det var fredagar och lördagar som gällde men ack så fel jag hade :P Åkte direkt från jobbet hem till Angelina och Åsa, slängde i mig en halv flaska vin och drog med mig Angelina ut. För att göra en utekväll väldigt kort; träffade på våra bästa grabbar, shottade som fan, var med om lite drama (alltid kul när man är centrum för ett slagsmål!) och efterfestade tills klockan var sju imorse. Givetvis, när man efterfestar med bästa grabbarna, bjöds det på rosévin och poolbad på terassen, kan vara ett rätt så glassigt liv jag lever :) På fredag blir det inflyttnignsmys här hos mig så då får Angelina ta med kameran så jag kan uppdatera med lite sköna bilder!
Tills vidare bjuder jag på den här videon, jag hade för övrigt pengarna på nr 2.
Nu blir det powernap innan gymmet och ännu en dag på jobbet :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0