Gick ju sådär..

Jaha, och hur fan gick detta till? Kom hem sju imorse, inte direkt nykter kväll om vi säger så.. Fan! Ska det vara så svårt att stanna inne EN helg?! Jaja, får glädje mig med att det inte blir tvådagars i alla fall! Alla andra är på partybåten, jag börjar jobba klockan fem och planerar att sova en hel del fram tills dess :) Efter jobbet tänker jag åka direkt hem och nana heeela natten för en gångs skull! Halsen mår lite si och så så det är nog lika bra, hoppar träningen också idag till förmån av alkoholförbrukningen. Man ska inte träna när man druckit dagen innan, blir aldrig bra.. Har för övrigt väldigt konstigt ont i ryggen, någon som sett mig kravla på golvet inne på Native? Hm.. Mystiskt..
Fick inte med mig något sällskap hem men jag lider inte, sover med världens bästa ändå (syftar på Bruce nu för er som inte fattade..)!  Nej, nu kalldusch sen sova lite till :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0