Det här var jag

När jag började mitt nya jobb, som förresten varit VÄLDIGT segt idag, fick jag fylla i nedanstående frågeformulär för att mina nya kollegor skulle lära känna mig bättre. Vet inte om de blev klokare, men skulle ni som känner mig säga att det stämmer? Och med tanke på antalet läsare jag har förväntar jag mig minst 2 kommentarer (förutom de från mamma och faster :D):
______________________________________________________

If I were a color I’d be turquoise

If I were a mood I’d be happy

If I were a song I’d be Jerk it out by Ceasers

If I were a day I’d be Friday

If I were an animal I’d be something fast

If I were a movie I’d be Pearl Harbour

If I were a number I’d be 7

If I were a vacation I’d be summer holiday

If I were a season I’d be summer

If I were a car I’d be a Porsche 911GT2

If I were a superhero I’d be Fantomen

If I were a sport I’d be swimming

If I were a piece of clothing I’d be a skirt

If I were food I’d be pancakes with jam and whipped cream

If I were a word I’d be Yes

If I were a slogan I’d be ‘’I shall find a way or create my own’’

If I were a scratch card I’d be Triss

Det här är Camilla Ekehov som signar ut för natten, sova för guds skull!


Kommentarer
Postat av: Amanda



"If I were a song I’d be Jerk it out by Ceasers"



Galet, denna låten var min ringsignal i hela tre år! :O Det är ödet, vi är ämnade för varandra!

2010-08-03 @ 09:20:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0