Det är VAAARMT!!

Okej, idag MÅSTE jag köpa en fläkt! Det blir helt galet varmt på nätterna och varken jag eller Ida kan hitta dosan till ACn, som för övrigt sitter i köket så jag vet inte riktigt vad den skulle göra för nytta :P Somnade till ljudboken "The Art of Seduction" (ja jag har laddat ner en ljudbok och ja, den handlar om konsten att förföra!) innan elva tror jag, men vaknade vid tre och var genomblöt av svett! Var bara att hoppa in i duschen, på med kallaste vattnet och kyla ner sig. La mig i sängen utan att torka mig för att jag inte skulle bli svettig igen på en gång men fan, tror ni det hjälpte? Tog en halvtimme sen hade jag hunnit bli både torr och svettig igen :P Kan inte ha dörren till balkongen öppen heller för varje gång det åker förbi en bil nere på min gata låter det som att en långtradare passerar genom mitt rum.. På torsdag flyttar dock Idafisen hem (tiden går alldeles för fort!!) så då flyttar jag in i det stora rummet, kan ha alla dörrar och fönster öppna överallt och dessutom en stor säng att sprida ut mig i :)
Fick för övrigt upp denna bil när jag googlade varmt, tyckte den var rätt bra
Nu ska jag packa väskan och dra mig iväg på pilates, missade det ju förra veckan för att jag är en sån sjuk tidsoptimist, så idag ska jag fan vara ute i god tid! Hoppas ni får en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej svejs i värmen !

Kom nu ihåg att dricka ordentligt - vatten el liknande alltså ....

Puss

Mums

2010-07-09 @ 22:01:36

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0