Älskade!

Måste börja detta inlägg med att säga grattis, grattis till mina älskade föräldrar som förnyade sina löften igår! Underbara, älskade föräldrar, bästa man kan få! Nog för att jag vet att ni redan har det, men jag tänker ändå önska er all lycka och kärlek ni kan få! Älskade!
Underbara :)
Gårdagen var jätte rolig, båten var hur kul som helst och full med underbara människor och skön musik! Vi badade (jag och Josefine var första som hoppade från översta däck), drack, dansade och fyllekäkade, helt underbart bara :)
Jag fortsatte natten i PV, Joshen pallade inte och lämnade mig åt mitt öde. Lyckligtvis var det, som vanligt, många bekanta ansikten ute så det gick ingen nöd på mig :) Kom hem fem imorse, somnade som en gris och sov igenom 2 alarm :P Hade tid för en behandling klockan elva, som tur var vaknade jag av ett sms (ja, ett sms får upp mig men inte 2 alarm, patetiskt jag vet) klockan tio så det var bara att dra sig iväg. Denna behandling tänker jag INTE göra om efter att ha spenderat natten i PV, det var illa nog ändå vill jag lova.. I alla fall, är tillbaka hemma, käkat grötlunch och nu blir det lugna gatan fram till jobbet klockan fem! Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0