Aktiviteter

Kunde inte sova inatt, inte en jävla minut känns det som! Vet inte varför men jag var bara inte trött, så blev det varmt och så kom det mygg och så tänkte jag på familjen och så blev det allt utom att sova.. Vet ni vad jag tänkte på i säkert över en halvtimme? Mormors fingerborgar hon hade i syskrinet.. Vet inte varför men helt plötsligt så saknar jag mormors fingerborgar.. Har nog familjabstinens tror jag.. Tror det är genomgående för alla Ekehovare, vi har lite svårt att vara borta ifrån varandra för länge. Ja, så jag får erkänna att jag saknar dom, massor! Inte långt kvar dock tills jag förhoppningsvis får åka hem och träffa dom!
Ska lägga mig och sova någon timme till, har varit på gymmet och tröttat ut mig så nu ska det nog gå bra :) Här ser ni förresten var jag spenderat större delen av natten:
På golvet med öronen fulla med papper så att jag kunde ha balkongdörren öppen!
För övrigt så blev det varken sol eller träning igår. Åsa hade ärenden att uträtta och även om man gärna tror det, så är det något som aldrig går så fort man räknat med! Själv så somnade jag om igen och sov ända tills strax efter tolv :P Vänta här nu, kanske det har något att göra med min sömnlöshet?

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej raring !

inte stor idé att sitta i paradiset o deppa o längta hem till knotten. Usch - de är rent hopplösa. Jättefina kvällar men inte går det att sitta ute minsann, knappt inte ens på balkongen ! De jävlarna har lärt sig att flyga högre nuförtiden ...

Vi längtar också tills vi ses - hoppas det går vägen med din augustiresa till sverige !!!

Lyft blicken älskling o se allt du har nära dig - snart kanske du flyttar någon annanstans så passa på att lev o upplev Malta medan du kan !

Pussar i massor från

mamsen o pappsen

ps inget kort med posten ännu ...

2010-07-12 @ 22:21:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0