Söndagsmys

God morgon!

Fy fan så gött att få sova ut ordentligt, att inte behöva ställa väckarkllockan är guld värt ibland! Idag är det riktig söndag som står på schemat med myskläderna på, Greek och film :)

Igår blev riktigt lyckat förresten! Jag och Ida har bildat en ny förening som heter TDV "Trotsa Dåligt Väder" och gick ut i nedanstående trots regnväder och ingen egentlig värme:



Vi tog bussen till Sliemma och käkade på TexMex Steakhouse för typ 30euro var, riktigt lördagslyx :) Blev en och annan öl, och så bjöd personalen på BrainDamage och "The worlds best Blowjobs" ! Fem poäng till den som gissar vad det är ;) Hade i alla fall riktigt trevligt, som alltid med min Slemmo!

Nu blir det frukost i sängen och Greek :)

Kommentarer
Postat av: mums

Hej !

Vilka kalas-pinglor ! Kul att ni håller humöret uppe trots kyla o skitväder. Kyla - ja här hemma är det nu -20 igen ! Jag har skickat ut papsen på att sladda leder o han tog med min telefon o Ditt telenummer - kan du mejla det till Vandrarhemsmailen ? så skall jag slå en pling !!!

Ikväll står bastu i Västansjö o gulligull med Edvin på programmet !

2010-01-31 @ 16:49:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0