Sista inlägget

Nu är jag äntligen färdigpackad! Har bara tagit mig sisådär en vecka :P 2 väskor, den ena på 13kg och den andra på lite drygt 14kg, fyllda till sprängningsgränsen utan överdrift! Jag ber till Gud att dragkedjorna kommer hålla under flygturen.. Nu har nog nervositeten lagt sig lite, har dock lite huvudvärk och fortfarande väldigt snuvig. Snor med mig mammas nässpray (haha snor, haha :D ) och en massa alvedon så ska det nog gå bra! Apropå alvedon, var på apoteket och köpte Nalle Puh-plåster igår, nu nästan längtar jag tills jag slår mig nästa gång :)

Fan, kanske är lite nervös ändå.. Försöker gå igenom hela packningen för att verkligen vara säker på att jag inte glömt något men det är ju hopplöst. Har skrivit ner varenda liten pinal som är nedstoppad och ändå är jag inte säker på att allt är med.. Har i alla fall packat de tre P:na som Marita tipsade om; P-piller, pengar och pass :) Viktiga saker de där, har allt i handbagaget för säkerhetsskull. Har lärt mig av tidigare resor också och packat en del kläder i handbagaget, suger stenhårt om väskorna försvinner (litar inte alltför mycket på Ryanair) och man inte har några rena kläder!

Ja, det här får bli mitt sista inlägg från Sverige tror jag, vi åker redan klockan sex från Fredriksberg imorgonbitti så jag tänkte packa ner datorn och allting redan nu. Det finns Internet på hotellet där vi ska bo så jag slänger garanterat upp en update imorgon kväll. Vet inte säkert, kanske finns Internet-uppkoppling efter vägen också (ska  ha datorn i handbagaget) så då kanske det blir någon update efter vägen också :) Nu ska jag hjälpa till att lasta in pellets, ha det jätte gott allesammans! Hoppas ni får det bra här hemma, och att ni i alla fall saknar mig lite :)

Massor med kramar

Kommentarer
Postat av: Marita

Ha det så jättekul,men var försiktig. Vi vill ha dej välbehållen när du kommerhem,om du inte hittar nån hunk,förstås. Kramar från oss på Skarpa

2010-01-13 @ 14:21:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0