Party :)

Nu sitter jag på Sofies hotellrum, nyklipp, nyfärgad och nyduschad och med en nyöppnad cider i handen, kan det bli bättre? Ja, iochförsig hade det varit gött med någon som fixade håret, klädde på mig och sminkade mig men antar att jag får jobba lite själv.. Ska ta tag i det där snart..

Lunchen med fyra tjejer slutade med en fika på tu man hand med Karin, men det var riktigt trevligt ändå :) Hade en massa att snacka om och skulle nog egentligen behöva minst en fika till för att beta av allting innan vi åker åt varsitt håll, får se vad som hinns med..

Ikväll blir det middag på hotellet, ska käka Black Rock Grill för hela slanten :) Och dricka goda drinkar, för det kan jag unna mig :) Hoppas ni får en bra fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: mums

whoops - kommer Du ihåg apoteket + färg till mig innan Du lämnar city på söndag ???

Kram o ha en ljuvlig afton - nu åker jag o HETbastar en stund ! Du vet var ...

2010-01-08 @ 19:04:55
Postat av: Anonym

whoops - kommer Du ihåg apoteket + färg till mig innan Du lämnar city på söndag ???

Kram o ha en ljuvlig afton - nu åker jag o HETbastar en stund ! Du vet var ...

2010-01-08 @ 19:06:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0