Nyss hemkommen

Har precis kommit hem från jobbet, har varit chattvärd mellan 18-22 och man blir verkligen matt i skallen :P Fick besök av Sofie idag i chatten också, hoppas hon inte blir tagen av speldjävulen ;) Är trevligt när folk man känner kollar in så gör gärna det, ska ju vara där samma tid imorgon också!

Vid tolvtiden (när de sista på blocket.se har slutat) ska vi ut på krogen och ta en drink eller två med massa folk från Idas avdelning. Ska bli skitroligt, har ju inte varit ute än och de sa att det verkligen var det bästa stället så jag håller tummarna! Kollade drinkrecept på jobbet igår också och sen dess har jag varit sjukt sugen på en mojito så det ska jag nog unna mig :) Nu är bara den stora frågan, vad fan ska jag ha på mig? Har rockat runt i min nya Diesel-tröja, glasögon och trasiga jeans på jobbet idag så nu är jag lite sugen på att klä upp mig.. Är alldeeles för frusen för att ha kjol på mig, kanske ska rota igenom Idas garderob innan hon kommer hem :)


Dagens work-outfit, så jävla skönt att inte ha några strikta klädregler på jobbet!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0