Ny design

Åh, nu sitter det fullt med folk i hela köket, pappa steker hemgjorda hamburgare, fritösen är på och snart ska det bli både pommes och Mickes egengjorda lökringar :) Kalasmåltid helt enkelt på en torsdag! Synd bara att näsan är täppt som fan och halsen gör ont, hoppas det inte påverkar smaken.. Kommer nog sakna dessa kvällar när vi är på Malta, har ju lovat Ida att jag ska laga maten om hon diskar men det är nå visst med att få maten serverad :)

Som ni kanske ser så har jag bytt design på bloggen. Fick den gratis från sidan http://tescho.se som är jätte lätt att förstå, och snyggt blir det ju eller hur? Ska bara lära mig hur jag får upp bilder i sidan men det får bli ett senare bekymmer..

Har dock ett jävligt aktuellt problem, jag får fan inte tag på nå linser innan vi åker.. De jag har på mig nu har jag använt de senaste 2,5 månaderna och MÅSTE ha nya innan jag åker! Håll tummarna för att Synsam kan hjälpa mig imorgon, annars blir det glasögon i framtiden. Har dock lyckats fixa med försäkring medan vi är borta, och konstaterat att Ryanairs kundtjänst suger. De borde ha mig som support..

Nu blir det mat, kram på er och gonatt!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0