Malta dag 2

Forst och framst maste jag beratta vad jag gjorde igar. Var ju in pa samma kontor som Ida hade sin intervju pa, och passade pa att soka jobb jag ocksa nar jag anda var dar. Det gick ratt sa bra, alla var skit trevliga och sa att de inte hade nagot ledigt nu men att det var bra att jga ahde varit in och presenterat mig osv. Fick en rundtur av en tjej som var lite ansvarig pa na vis och pratade pa om hur vi hade hittat till Malta och sadar. Da kommer killen som jag ahde min "intervju" med och ber mig kolla under min sko. Visst, hade lyckats trampa i kattbjas och lamnat varsta avtrycket i heltackningsmattan precis vid hans arbetsplats! Pinsamt sa in i helvette, men de lar ju inte glomma mig iaf :P

Idag ar det lite mulet har pa Malta fast fortfarande varmt och skont. Vi har en liten fixardag, ska fixa arbetstillstand at Ida och aka runt och lamna min CV lite har och dar. Skulle ha fixat bankkonton ocksa men det var tydligen lite krangligare an vi trodde sa det far mamsen hjalpa till med :) Har aven kikat lite lagenhetsannonser, kanske ska ga in pa nagon agentur idag och kika lite..

Nej, nu blev det slut pa inspirationen! Allt bra hemma i Sverige hoppas jag?

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA

kattbajs. Sjukt bra!

2010-01-15 @ 20:39:07
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0