Malta dag 14

Uppe med tuppen :) Eller inte men nu är jag vaken i alla fall.. Funderar på om jag ska våga väcka Ida men jag vet inte.. Hon mumlade något om morgonpromenad igår innan vi gick och la oss,  så frågan är om hon var seriös? Eller kommer hon döda mig om jag väcker henne och frågar? Dessutom, ska vi inte ur och gå så är jag jävligt sugen på frukost, men det känns ju också dumt att äta utan att fråga Ida. Hm, kanske får ta tjuren vid hornen när det gäller mitt onsdags-dilemma? Så farlig kan hon inte vara väl?


Hungrig som fan på turkisk yoghurt med färska jordgubbar och banan!

Nej, nu ska jag fan väcka Ida, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Carina

Du vågar Camilla. Gå in på rummet och sjung " Godmorgon Godmorgon" Lycka till!

2010-01-27 @ 14:01:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0