malta dag 13

Herregud - har vi verkligen varit borta i två veckor redan imorgon?! Fan vad fort tiden går!! Fast ändå känns det som att jag har varit på jobbet i flera veckor redan.. Hm.. Konstigt det där med tidsuppfattning..

Tack faster och mamma, vi stortrivs :) Betalar 420 Euro i månaden + el, alla säger att det är billigt så vi litar väl på det :) Är ju faktiskt rätt så mkt lägenhetn för pengarna så dumt att klaga! Du får väl komma och hälsa på vet ja faster!

Idag hade jag första passet som chattvärd på bertil.com och det gick skitbra! "Tanterna" älskade mig och tyckte jag skötte mig galant :) Skriver "tanterna" för jag tror att meddelålder är rätt så hög, men de är riktigt trevliga i alla fall. Ibland är de som otåliga småbarn men då är det bara att vara lite pedagogisk så går det bra.. Ska ha chatt ons+tors+lör den här veckan så vill ni spionera är ni välkomna!

Nu kom Slemmo in med rostad macka med ost och skinka så nu ska vi bädda ner oss i sängen och kolla nåt avsnitt Greek! Ha det bra allihopa!!


Snyggast i världen, visst?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0