Malta dag 12

Camilla är ett tekniskt geni, jag har fixat vårt trådlösa bredband idag :) Tog mig dock 31 minuter i maltesisk kundtjänst med Sarah Brightman som pausmusik och dålig täckning, men jag lyckades!!

Har precis kommit hem från jobbet, har haft en skit bra dag! Ända sedan typ fyra har jag, Jens (min "chef" typ) och Staffan skrattat som småbarn. Insåg vid typ åtta att vi nog var lite övertrötta alla tre när diskussionerna ballade ur lite grann.. Imorgon ska jag i alla fall vara chattvärd för första gången, är lite nervös att tanterna ska såga mig vid fotknölarna. Får koppla på min allra bästa charm!

Slänger upp lite bilder från shoppingen i lördags, sen blir det nog kanske en kvällsmacka och webb-TV med Slemmo!


I väntan på bussen

Ida lyckades givetvis fastna i en telefonkiosk men jag räddade henne ur även den knipan :)

Strosar runt på Vallettas gator i solskenet..

Det här fick jag med mig hem:

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0