Malta dag 11 (?)

Nu sitter vi pa ett internetcafe och uppdaterar oss lite om vad som hander i resten av varlden, har inte fatt varat bredband an sa det ar darfor uppdateringarna har varit lattraknade pa sistone. I onsdags gjorde jag min forsta dag pa jobbet, och jag trivs redan jatte bra! Alla ar sa sjukt trevliga och jag kanner mig redan som "en i ganget" :) Flytten till nya lagenheten har ocksa gott jatte bra, vi trivs :) Ida har spelat in en rundtur med sin kamera sa sa fort vi har fatt internet far ni en riktig rundtur av stallet!

Sen sist jag skrev har det inte hant sa varst mycket dramatiskt, onsdag-fredag jobbade jag 12-21 och Ida 14-23 sa vi har som ni kanske kan rakna ut mest jobbat :P Har ocksa borjat laga mat igen (lyckades med en riktigt god kottfarssas trots bristen pa andra kryddor an salt och peppar), sa sjukt gott med hemlagat! Ida hade till och med lagat middag at mig i fredags! Blev sjukt imponerad :)

Igar var vi pa stan och shoppade, skulle kopt lite tjockare trojor och holl givetvis pa att sluta med en ny klanning fran MissSelfridge. Hejdade dock mina spenderarfingrar och kopte ett par jeans-shorts modell korta istallet, de ar ju mycket varmare.. Not.. Jaja, snart ar det sommar har och jag lyckades faktiskt fa med mig tva trojor ocksa! Vad jag forsoker saga ar att igar shoppades det och spenderades en hel del pengar..

Pa tisdag ska jag vara chattvard for forsta gangen alldeles sjalv! Ar nastan lite nervos men det ska nog ga bra, lovar att avlagga rapport efterat! Nu ska jag kolla vidare pa det gigantiska Internet fa se om jag hittar na skoj!

Hoppas allt ar superbra hemma! Saknar er, fast bara lite grann :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0