Gonatt på er..

Underbara dag.. Hann sova efter hundpromenaden i alla fall, och jävlar vilken promenad det var! Strålande sol, inte alltför jätte kallt, Kaliber var jätte snäll och lekte som en liten valp i snön! Kommer sakna min beebis nå otroligt :(

Åkte in till stan på eftermiddagen och sa hej då till alla.. Var efter det som jag ärligt kan säga att jag är lite nervös, det blev så verkligt på nå vis. Nu kommer jag inte få se de här människorna som jag är van att se varje dag nästan på flera månader. Hujjeda mig.. Kommer sakna alla jätte mycket, tacka fan för Internet och sidor som Facebook som gör det lätt att hålla kontakten :) Och jag vet ju redan nu att vi kommer hem i början på april för att skriva Högskoleprovet också!

Nu måste jag försöka sova, även om jag vet att en massa grubblerier kommer hålla mig vaken.
Det var inte såhär det skulle bli..

PS. Imorgon när det är bättre ljus i mitt rum så jag kan använda min webbkamera ska jag visa vad jag fick i present av de finaste pojkarna i världen!! DS.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0