Avskedsmiddag

Släkten åkte för inte så länge sen, har varit här och ätit middag och sagt hej då, farmor oroar sig redan :) Kommer sakna dom nå alldeles förtäffligt, speciellt farmor och farfar. Fine, jag träffar inte på dom varje dag, knappt ens en gång i veckan, men de känns ändå viktigast just nu på nå vis.. Det var inte längesen farfar var dålig och de blir ju tyvärr inte yngre.. Varför umgås man inte mer med sin släkt medan man kan? Sånt här ger mig lite ångest.. Och ändå vet jag mycket väl att jag träffar min släkt bra mycket mer än andra jag känner och har en ovanligt bra kontakt med min familj. Vilket jag är bra jävla glad för! Jaja som sagt, kommer sakna dom otroligt!

Har även påbörjat packningen idag, och insåg att jag inte har några bra väskor att packa i :P Får se hur jag ska knäcka den nöten, får väl ta nåt gammalt härke om det inte löser sig.. Lite panik över packningen också, vad fan ska man ha med sig? Det här ligger i alla fall framme än så länge (tips tas tacksamt emot!):

  • 15 trosor
  • 10 par strumpor + 3 leggings
  • 3 bikinis
  • 8 BH/sporttoppar
  • 1 underställ
  • 4 tjocktröjor
  • Kavaj
  • Jeansjacka
  • Skinnjacka
  • 1 ställ med träningskläder
  • 3 jeans
  • 5 shorts
  • 3 kjolar
  • 5 klänningar
  • 7 tunikor/långärmade T-shirts
  • 7 T-shirts
  • 14 blandade linnen
  • en hel del skor

Ska självklart ta med mina nya älskningar:

Fick hem dom från Nelly.com, är bra mycket skönare (och högre) än vad dom ser ut :)

Nej hjälp mig, lägga till något? Plocka bort? Har inte ens börjat med de tekniska prylarna som ska med, eller hygienartiklar och allt sånt.. Hatar det här.. Hur packar man för ett havlår liksom?


Kommentarer
Postat av: Marita

Kom ihåg dom tre p:na. Pass,p-piller och pengar så ordnar det sej. Ha så himla kul.Kram/Grannkärringen

2010-01-11 @ 23:42:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0