8-jan 2010

Fy fan, minus 24 grader och jag har precis gått långpromenad med hunden nästintill frivilligt. Kallt som fan säger jag bara.. Och på www.yr.no står det att det är plus 17 grader i Valletta idag :) Har kollat långtidsprognosen och det ska vara ungefär 14 grader på onsdag när vi kommer dit. Så länge det är över 10 så är jag nöjd! Har dock packat ner ulltofflorna och nya myströjan för inte fan tänker jag då frysa iaf.. Eller ja, packat ner var en överdrift för jag har inte ens börjat packa ännu men jag planerar att packa med det :)

Helgen är fullsmockad med aktiviteter, ska luncha med tjejerna på Chinatown idag, ska förhoppningsvis hinna klippa mig, lämna datorn till Daniel, ikväll blir det avskedsmiddag på hotellet med massa folk, imorgon blir det utgång och sen på söndag är det middag hemma med släkten. Och när ska jag hinna packa? Eller städa mitt rum? Eller göra iordning i mitt "lager-rum" så mamma slipper få spader? Jaja, kommer vara ute i sista minuten som vanligt..

Innan jag glömmer, hittade mina julklappar igår (de var på vift efter nyårsfirandet) så jag satt och "spelade" gitarr tills klockan var halv två inatt :) Är inte direkt duktig och för lat för att lära mig ackorden så jag kör efter så kallade tabulatorer! Skulle lära mig Björnen sover men det är nog bara att inse att naglarna måste bort innan det kan bli något musikgeni av mig :P


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0