7-jan 2010

OK, nu är jag tillbaka! Jul-/nyårshelgen har varit hektiskt och har inte alls haft lust att skriva nå blogginlägg, men nu jävlar :) Nytt år och nya möjligheter, år 2010 kommer det hända massor! Till att börja med så ska jag bli maltes. Är väl egentligen därför som jag börjar blogga nu igen, jag har faktiskt något vettigt att skriva om:

På onsdag, den 13 januari 2010, flyttar nämligen jag och min framtida sambo till Malta på obestämd framtid :) Var ju meningen att jag och Ida skulle flyttat till Oslo och tjänat storkovan men Ida fick tips om Malta och helt plötsligt var det ändrade planer. Gör ju definitivt inte mig nånting, har lika lite på Malta som jag hade i Oslo och så är jag mer för sommar och varmare väder än ett snorkallt Oslo!

Har bokat flygbiljetterna med Ryanair (krånglade givetvis men nu är vi med på samma plan..) och första veckans boende på hotell (Hotel Europe), sen är tanken att vi ska hitta en lägenhet vi kan dela med en till tjej som kommer i februari. Ska bli så sjukt jävla kul, Ida har redan fått jobb så jag kan leva på henne ett tag :) Får jag inte jobb så har jag räknat med att kunna stanna i i alla fall två månader, men är övertygad om att det löser sig på plats!

Nu ska jag börja packa, 2 väskor á 15 kg får jag ha med mig, hur nu det ska gå till :P Kolla in Idas nya blogg också, Lost in Malta där vi kommer uppdatera båda två tror jag..

PS. Imorgon ska det bli 18 grader varmt i Valetta enlig yr.no DS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0