12-jan 2010

Woho, vid den här tiden imorgon är vi snart på Stockholms Central och sen blir det flygbuss ut till Skavsta :) Verkligen inte långt kvar nu, väskan är fortfarande opackad (men jag har iaf hittat två väskor!) och jag är förkyld som fan. Börjar bli lite nervös över flygningen, vara förkyld och täppt i näsan brukar inte vara någon direkt höjdare i kombination med en flygresa :P Jaja, 4 timmar kan jag stå ut för att få komma bort lite grann!

Lovade ju att jag skulle visa vad jag fått av världens bästaste pojkar;

Ett par solglasögon från Calvin Klein, och skitsnygga är de också! Hade aldrig unnat mig det själv och har inga bra solbrillor (eftersom pappa har snott tillbaka hans gamla Ray Bans som jag faktiskt fick :P) Så nu kommer jag vara snyggast på stranden, ska vårda dem ömt!

Nu blir det en liten paus innan jag måste dra igång här hemma! Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0