10-jan 2010

God morgon!

Var mest död hela dagen igår så att uppdatera den här var inte riktigt prioriterat. Hade nästan ingen röst alls och feber och var bara allmänt trött, kanske kan bero på festligheterna i fredags;

Började kvällen med middag på hotellet. Käkade 300gram oxfilé och glass till efterrätt, blev sjukt mätt men jävlar vad gott det var :) Satt kvr i lobbyn och drack lite drinkar innan vi gick ner på Underbar. Spelade in typ 200 på BlackJack så då blev det lite mer drinkar där och sen åkte vi ut till Snöån på efterfest! Efter lite drama drog vi vidare till VildmarksSpat och badade utomhus bubbel och bastade. Jag var ju lite förutseende och hade bikinin med mig, medan killarna näckade och de andr två tejerna badade i underkläderna :P Såg en hel del jag helst hade sluppit se men hade verkligen trevligt i alla fall :) Gick och la oss vid sex-tiden och ja, sen sov jag till två och spenderade resten av dagen på soffan i Snöån..

Ska klä på mig nu och gå ut med hunden, har sovit på soffan inatt så jag måste röra lite på mig..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0