Wunderbar!

Vaknade av larmet klockan sex imorse och inser att Josefine smsat mig vid halv tre och bett om en rain-check från vattengympan. Överlycklig somnar jag om igen och vaknar vid åtta av att solen lyser upp hela mitt rum! Så otroligt vackert väder!! Slängde på mig bikinin och satt på balkongen till klockan var tio och det var dags att bege sig till gymmet..

Nu är jag hemma igen en snabbis och kastar i mig lite yoghurt innan jag börjar jobba klockan 13 :P Att sola och sen träna var verkligen en sjukt bra start på dagen, att jag sen har färska jordgubbar till min yoghurt gör verkligen inte dagen värre!! Nej, nu måste jag snart bege mig! Ha en bra dag allihopa!!

Säger bara en sak; UNDERBART!


Kommentarer
Postat av: Moa

Avundsjuk så jag tror jag dör!!! Sol, bikini och jordgubbar. Låter som du har det riktigt riktigt fint! Fortsätt med det.

2010-02-17 @ 23:27:24
URL: http://musanleverlivet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0