Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte...

Kul, håller jag inte på att bli förskyld så säg? Inte så konstigt egentligen för 2 av tjejerna jag jobbar med är sjuka, Anders som är min "chef" trodde han hade feber idag på jobbet och avdelningen bredvid vår har haft allmän personalbrist på grund av sjukdom hela veckan.. Fan, orkar inte vara förkyld IGEN! Trodde jag hade haft min dunderförkylning för vintern.. Nu är det iofs vår här nere vilket brukar betyda förkylning om jag är hemma i Sverige så. Aja, nu ska jag inte ta ut mig alltför mycket innan jag ens blivit dunderförkyld. För tillfället är det bara huvudet och halsen som ger mig ett litet helvette.

Jobbar delad tur idag skulle man kunna säga på grund av sjukdomarna på jobbet. Skulle egentligen jobbat 7-6 idag men istället blev det 7-12 och 18-22. Får väl skylla mig själv för jag anmälde mig frivilligt. Ska ha chatten ikväll så ni får väl kika in och säga hej och liva upp stämningen lite! Det är ju egentligen det som är mitt jobb men känner mig inte alltför jävla livlig just nu.

Nej, nu ska jag gå tillbaka till att sova. Har beslutat att bekämpa den här förkylningen-to-be med mycket sömn och vitaminer :) Förresten, jag hoppas ni har kollat in Idas matlagningsvideo? Den är underbar och ligger på hennes blogg, skrattar varje gång!

PS. Annacarin, jag säger bara gört!! DS.

Kommentarer
Postat av: AC

jag ska fan gört! skrev med en nisse på betway idag. fast bara lite om var jag skulle skicka min cv och om den skulle va på engelska eller svenska.. engelska så klart! GL annacarin!! detta kan bli kul. får göra det till ett äventyr! :)



vilka fler har företag på malta förutom betway och betsson??

2010-02-03 @ 23:01:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0