Tuggummitävling

Jag har varit med i en tuggummi-tävling som Läkerol har där man ska göra sin egen tuggummismak och har chansen att vinna 100 000 kronor. Nu tycker jag det är er plikt att gå in och rösta på min blandning HÄR! Lakrits, kiwi och pepparmint, tänk er lösgodiset skolkrita med en nice exotisk twist :D Om ni hjälper mig att vinna lovar jag att vara snäll resten av mitt liv!

Brukar aldrig vara med i sånna här tävlingar men det var fan roligt, prova ni också och jag lovar att rösta på er smak :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag röstat, om jag nu gjort rätt.

FAST jag domnar i käften av kiwi, och aldrig tyckt lakrits och mint hört ihop. Men allt för dig.

Ha de så bra , kramar faster

2010-02-19 @ 20:48:46
Postat av: Anonym

jag har rostat! gissa vem? nagon som inte har a a och o pa sina knappar! hohoho

2010-02-19 @ 22:27:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0