Träningsabstinat

Hm, här ligger jag och grinar till ett avsnitt av grey's och bara väntar på att klockan ska bli jobb (läs 13.00).. Kommit på att jag har alldeles för mycket fritid här på Malta och ska nog ta tag i träningen igen.. De flesta på jobbet tränar på Hilton vilket kostar 55 euro i månaden men det kan det nog fan vara värt. Saknar ju faktiskt gymmet ordentligt, och riktigt trött på att ligga i sängen redan :) Ska ju vara fit inför Beach 2010 och att gå på promenader vareviga dag är ju faktiskt riktigt tråkigt!! Ska försöka byta lite pass så jag är ledig imorgon, lyckas jag med det ska jag fan skaffa mig ett gymkort! Fast, kanske kommer behöva lite sponsring mamsen ;)


Där ute på hörnet på Besedo-våningen sitter jag och resten av min avdelning :)

Nu ska jag göra mig klart för jobbet!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Varför grina till greys?

2010-02-11 @ 12:19:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad gör du på Malta? Jag vill åka dit men vet inte riktigt vad man kan göra där ^^

2010-02-11 @ 21:14:26
URL: http://madeleinesmap.blogspot.com
Postat av: mamsen

mmm - rallyhelg - kanske blir en slant. Dax för gitarr steg 2 snart ?

2010-02-12 @ 00:18:42
Postat av: Awwiee

Hejsan hoppsan trillade just in på din blogg (Y) Hoppas du gör detsamma med min. Glöm inte att spana in videoinlägget också. Ha det fin kraaam :D

2010-02-12 @ 00:53:06
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0