Solpaus

Kanske är lite tjatig men jag älskar att jag är ledig idag, ska verkligen pressa på balkongen ända tills solen kryper runt husknuten!! Ida håller på att göra sig iordning till jobbet och jag är inne och svalkar av mig lite, vill ju inte få solsting direkt :P Tänkte slänga upp bilderna från i fredags och även ett filmklipp med en liten rundtur kring Pachvill där alla uteställena ligger, enjoy!!



Självklart hade jag glömt VISA-kortet hemma och Idas har avmagnitiserats så vi fick skramla alla småmynt vi fick ihop och smöra lite för taxichaufförerna för att vi skulle få åka hem!



Bästa helgen hittills?

Kommentarer
Postat av: Edvinalise

Perfect work!

2011-02-27 @ 19:02:48
URL: http://edvinalise.blog24h.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0