Soko

Satt och kollade tillbaka på inlägg från när jag precis hade startat den här bloggen i november 2008 (kan inte fatta att jag haft den så länge, helt sjukt!) och självklart blev jag påmind om en massa dum skit som satte griller i huvudet.. Man ska inte kolla bakåt, det finns inget att göra åt det som finns där i alla fall. Det som är gjort är gjort, that's it. Jag ska vara glad för all skit som varit för det har gjort mig till den jag är och det har tagit mig hit där jag är idag och jag kan ärligt säga att jag mår skit bra! Ångrar inget, finns ingen anledning.. Så, nu har jag fått det ur systemet också..

Hittade en del bra också, till exempel bruden i videon här nedanför. En bitter liten figur som kusin tipsade om då och självklart fastnade jag direkt. Lyssna på den, den är riktigt bra. Lite komisk faktiskt :)



Imorgon är det jobb 13-22 igen, sen ska jag äta sambo-middag på restaurang och efter det tror jag (läs hoppas jag!!) att Josefine hänger med mig till Pachville så vi kan svänga våra lurviga och glädjas åt att vi är lediga på lördag! Vore skitkul så jag hoppas på det! Nu ska jag organisera min dator, kolla lite gitarrklipp och sen blir det sängen, måste gå och köpa nånting till lunch imorgon så kan ju inte direkt sova till tolv :P

Förresten, har hittat min andra tatuering (eller tredje om man ska vara noga)!! Det blir en text till, på svenska, och jag ska sätta den mitt på höften. Så den bara syns när jag har bikini eller underkläder på mig. Har fått för mig att det kommer bli skitsnyggt, är inte riktigt redo för att börja skriva på armarna och jag vet inte om denna text skulle passa på revbenen.. Jaja, det kan ni få vara med och rösta om när jag har lyckats hitta rätt typsnitt och bokat tiden!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Slemmo

men ha så balle javla kul utan mig... ha det bara! grrr.. hohoho.. skoja bara, skulle egentligen gora en smile nu, men vet inte hur jag gor det pa detta tangentbord!

2010-02-12 @ 09:10:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0