Sista nattvarden

Vet inte riktigt hur jag ville koppla ihop det här inlägget med rubriken men den kändes passande på nå vis.. Inatt klockan tolv börjar nämligen våran 2-veckors period. Är faktiskt riktigt sugen på att utmana mig själv lite grann, vet att träningen alltid går bättre när jag sätter upp sånna här mål och nu blir det ju lite tävling också i och med att vi är tre stycken som är med om detta. Tanken med det hela (i alla fall för mig) är verkligen inte att gå ned i vikt utan snarare att hjälpa träningsresultaten lite på traven, och framför allt minska på detta jävla sockerintag! Är helt galet vad mycket socker jag äter!! Så, nu åker hårdhandskarna på, tävlings-jag är redo!


Efter jobbet gick jag, Ida och Josefine till vår "regular spot" nere vid vattnet, börjar bli lite tradition (räknas det som tradition om man gjort samma sak några gånger under en vecka?) som gillas starkt! Hade picknick bland båtarna och åt goda smörgåsar och lite gotte :) Njöt av värmen även om det inte varit något toppenväder idag. Trodde det skulle bli snorvarmt men icke då.. Vilket verkligen inte gör mig någonting eftersom mest hela dagen har spenderats inomhus. Åkte nämligen direkt till gymmet efter vår 1-timmes picknick och tog ut mig ordentligt. Brände en del kalorier på löpbandet, fastän jag borde kalla det gångbandet, och tränade bröst och biceps. Utan tvekan favoritmusklerna :D

Nu ska vi kolla lite serier innan det är dags för sömn, jobbar 7-16 imorgon också :P Har dukat upp med Pringles, kinder-choklad och varsin läsk, allt för att njuta så länge som möjligt av det goda!!

Hoppas ni haft en bra dag! Gonatt på er!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0