Säger bara herreguuud!!

Fy i helvettes jävlar vilken skön massage jag har varit på!! Ylva, som masserade på hotellet i Ludvika, ligger fortfarande på topp för hon är grym, men det har var fan inte långt ifrån! Jag har blivit knådad från tå till topp under en timme och det var en timme i himmelriket vill jag lova. Jag åkte till gymmet lite tidigare än nödvändigt och tog en riktig långdusch, gjorde en hårinpackning och skrubbade hela kroppen. Nu, i och med att jag blivit insmord i massageolja, är hela jag bebislen och luktar fantastiskt av citrus. Detta ska definitivt bli tradition!

Tänkte redovisa min fredag då det helt enkelt var en riktigt grym dag! Började ju med att vakna ohyggligt tidigt och tog en lång promenad. När jag kom hem var min tanke att jag skulle försöka sova lite till, hade precis bäddat ner mig i sängen när jag insåg att det skulle väl vara jävligt onödigt och fan så gott att ligga på balkongen istället :D Låg på balkongen från typ nio till strax innan tolv då Ida och Josefine fick lunchrast. Mötte upp brudarna och en kille som heter Christian, hämtade lönechecken och drog ner på stan. Käkade på Wok2Walk och satt vid vattnet, så jävla gött!!


Christian och brudarna

Jag äger med pinnar!

Lekte lite med undervattensfunktionen på kameran :)

Efter lunchen hann jag hem och sola lite till, betala hyran och sen gick jag ner på stan igen. Köpte Glamour och såg ännu en artikel om vår alldeles egna Alexander Skarsgård och njöt för fullt i solen. ida och Josefine kom ner efter jobbet och så gick vi en vända på stan. Köpte en helt ny outfit så nu är det nog snart aktuellt med den där lastbilen faster :P Fick bli kvällens outfit på festligheterna som höll på till sex imorse:


Allt kommer från Zara, skorna är de nya jag köpte tidigare i veckan


Började kvällen med så sjukt god sushi!! Nya favoritmaten? Ja.

Fortsatte sedan till en reggaebar där vi satt på golvet och drack godaste drinkarna hittills! Jool's Frappé är klart nya favoriten; Galliano, banan, jordgubbar, mjölk, massor med is, kör allt utom spriten i en mixer och blanda ihop det hela. Fan så gott säger jag bara :D Efter någon drink drog Ida hem, hon jobbar 8-17 idag så fullt förståeligt. Jag och en av tjejerna från blocket gick vidare, drack lite öl och sen mötte jag upp tjejerna från min avdelning. Åsa, en av världens härligaste tjejer och värsta festfixaren såg till att vi hade VIP-biljetter till FloRida. Var inte sjukt mycket folk men ändå var VIP-delen smockad så det var lite trist, hade bra mycket roligare nere i publikhavet :D Höll på att ramla in i ett slagsmål, gick vatten kastade över oss och jag stämplade Åsa så vi trodde hennes tå skulle ramla av :P

Vid tre-tiden drog vi vidare, fastnade på Nordic och träffade på lite folk från jobbet. För att göra resten av kvällen kort; lyckades bli brännmärkt på armen av en cigaretthelvette (största nackdelen här nere, man får röka precis vart fan som helst!), shottade fastän klockan egentligen var alldeles för sent, drog vidare till en strippklubb där brudarna var skanky som aldrig förr och ändå lyckades vi vara kvar till halv sex, och för att avsluta kvällen gick jag sen ungefär en halvkilomter barfota för att taxichaffisen var en sur jävel :P

Fruktansvärt bra kväll :D Ber om ursäkt för filmklippet nere, ni kanske inte ser det roliga i det men saken är den  att sambon har influerat mig så mycket så att jag faktiskt filmar mig själv, ragglandes hem från krogen vid sex-tiden på morgonen och faktiskt slänger upp skiten på Internet sen! Ta mig med en nypa salt är ni snälla, det blir så mycket roligare då :) Jag, Blondinbella nummer 2? Eller Kenza kanske? Skulle nog föredra Kenza..

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0