Rundtur i Pacheville

Tydligen så funkade inte ljudet i filmklippet så jag har fixat och varit lite sådär sjukt teknisk så nu hoppas jag det ska fungera!!




Har för övrigt precis kommit hem från gymmet, har både styrketränat och simmat några längder :) Skönt som attans var det och jag kommer nog ha grym träningsvärk i mina armar imorgon! Fick komplimanger av gyminstruktören och nästan en liten flört i bassängen så det har minst sagt varit en bra dag :D Bara för det ska jag blanda lite dip och äta med chips och morötter, kanske kolla ett avsnitt greys eller två!

Förresten så har jag varit och fikat/ätit lunch med Josefine idag och tog lite bilder med mobilen, så om jag orkar kommer de upp senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Faster

Ni kanske ska va aningen nyktrare nästa gång ni filmar, var lite svårt att hänga med.

2010-02-21 @ 20:54:00
Postat av: Sara

filmblogg ftw! lyssna inte på mamma!



och vadå, är han för lågt placerad, springsteen alltså?

2010-02-21 @ 22:33:00
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0