Pös-söndag

Nyss hemkommen från fyra tuffa arbetstimmar i chatten, är helt slut! Kan i och för sig ha att göra med bristen på sömn och mängden alkohol som konsumerades igår.. Inte bra för beach-kroppen det här inte. Jaja, tänker börja morgondagen med en promenad, alltid bra för att lätta lite på samvetet :P Lovade ju inatt när jag kom hem (varför man nu får för sig att blogga när klockan är fyra på morgonen och man nyss kommit hem från krogen vet jag inte) att jag ska lägga upp en video idag och självklart tänker jag hålla mina löften. Det är inte vilken video som helst utan ett filmbevis på vad min sambo tvingar mig uthärda. Om hon någonsin klagar på mitt gitarrspelande ska jag visa henne denna film!!



PS. Hörseln är tillbaka, ska nog lyssna på min kusin och ta med öronproppar nästa gång. DS.

PS2. Ida har städat sitt rum, det är det hon har för sig på filmen faktiskt DS.

PS3. Tycker det är skitroligt att ni kommenterar så fortsätt med det!! DS.

Kommentarer
Postat av: Carina

Camilla! Just till detta har jag nog ingen kommentar................Jo förresten-det är mindre rörigt hemma hos familjen Selemo- vad det nu beror på???Har din film något samband med mitt påstående?

2010-02-08 @ 07:03:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0