Pillar naveln

Sitter på jobbet och rullar tummarna och pillar lite i naveln.. Har såå tråkigt och denna jävla vecka gör mig alltid så sjukt rastlös!! Vill röra på mig för jag vet att det hjälper mot ontet men kan ju inte springa runt på kontoret som en annan idiot :P Jaja, inte ens en timme kvar så jag ska nog kunna stå ut..

Efter jobbet beger jag mig direkt till gymmet, ska spela squash och bada lite med Josh (officiellt Josefines nya smeknamn) och trötta ut mig fullständigt. Har fortfarande inte blivit trött så planen är att trötta ut kroppen ordentligt så kanske sömnen kommer per automatik. Ska förresten och käka sushi efter gymmet också, längtar som en barnrumpa!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0