Pengakrävande tidsfördriv

Kom innanför dörren för ungefär en kvart sedan, då hade jag varit borta i exakt 12 timmar :P Känner att den här dagen fick vääldigt många timmar helt plötsligt.. Jobbade 7-16, gick jätte bra! Hade kundservicen över telefon själv för första gången och det var hur lugnt som helst! Alltså det ringde ju, men jag hade full koll :) Blev dessutom bjuden på lunch av Jens (hade med matlåda åt honom förra veckan så vi kvittade det mot en lunch ute, bra deal va?) och vi gick på en restautang nere vid vattnet med Anders som sällskap. Var riktigt skönt att komma ut från kontoret för självklart har det varit kanonväder idag på dagen..

Efter jobbet gick jag direkt ner på stan. Skulle egentligen bara köpa ett par tygskor och en väska, slutade med ett par tygskor, tre T-shirtar och en BH, och självklart ingen väska :P Önskar att de kunde smälla upp ett HM eller nåt liknande lågpris så hade det bara varit och köpt en, men här är det liksom Zara, TopShop, Mango och liknande affärer och väskorna är verkligen inte svinbilliga. Mamsen, du känner inte för att skicka ner någon av mina väskor :D ?

Gick förbi mataffären på vägen hem och inte dök det upp någon inspiration än då.. Carina, skicka lite goda recept på vad som helst, ska ju trots allt göra 7 olika rätter i veckan helst :) Du kan skicka dom till Idas mejl så får vi skriva ut dom på jobbet :)

Ja förresten vet ni vad? Med min vanliga tur så började det spöregna när jag var inne på mataffären så jag har varit dränkt katt idag igen.. Suck.. Varför kan inte solen skina på mig för? Bara mig helst!

Dagens fynd:


Skitskön grå-grön, tunn, lite längre "farfars-tröja"

Halvt transparent T-shirt med tryck

Utan tvekan en av de skönaste T-shirtarna jag nu äger :)

Alla tre är köpta på Zara som nu är den nya favoritaffären! De här tre hittade jag dock på rean för tyvärr är det inte alltför billigt att handla för ordinarie pris där.. Jaja, snart får jag ordentlig lön så då kan jag nog shoppa ändå :) Har på mig jeansshortsen jag köpte sist jag var där också, de är fan sköna att mysa runt i.. Åh, ska förresten köpa gitarr på torsdag! Om jag orkar lösa in min check på den här månadens lön innan jobbet vill säga..

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej stumpan ! Men vadå recept - surfa vetja. Kolla Testeline t ex massor med tips o matsedlar, tror att det finns bra sånt även på coop o ica t ex. Hoppas Du hittar inspiration ! Här hemma regnar det iaf inte ! Nu ikväll bara -10 tack ! Igår kväll då vi åkte hem från Västansjö var det -22 och lätt snöfall, borde inte vara möjligt egentligen men men

Pussar

Mums

2010-02-01 @ 20:44:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0