Pappskalle!

Vet fan inte va jag har gjort, men på nåt jävla höger har jag lyckats radera all musik på min Ipod!! Skulle lägga till tre album jag precis laddat ner och nu är det bara de 3 albumena som finns kvar! Suck.. Alltså, jag tycker jag är rätt så teknisk av mig men ibland när jag lyckas med sån här skit kan man ju börja fundera.. Jaja, Brandi Carlile, Eric Hutchinson och Gnarls Barkley på repeat idag då :P

Jobbar till 16 och sen blir det gymmet för hela slanten, somnade redan vid åtta igår så idag har jag lite mer energi! Ikväll har det kommit nya avsnitt av Greek och Make it or break it så plats i sängen bokad med kanske lite godis? Får ju snart inte äta nå sött på 2 veckor så kanske skulle passa på att unna sig?

Idag kommer det förresten bli riktigt jävla varmt här på Malta, solen skiner redan för fullt genom tunna moln som inom en timme kommer vara ett minne blott :) Vad nu det gör för skillnad, jag jobbar ju..

To find me a place where the bridges aren't burned

Kommentarer
Postat av: Emmy

ÅH, tusen tack, Camilla, gud vad glad jag blir :) Haha, så ska det låta, då kan du sola lite åt mig idag också! ;) Modellandet går framåt, lite segt just nu bara, men blir nog en och annan plåtning snart iallafall :)

2010-02-23 @ 12:47:26
URL: http://www.cobraztyle.devote.se
Postat av: mamsen

vaddå musik - plonka litet till på gitarren och spela in dina egna låtar ! Vad är problemet - sjunga kan Du ju oxå har vi hört (åtminstone i taxi).

Pussar

Mums

2010-02-23 @ 16:33:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0