Nattsällskap :)

Fast nej, det var inte så trevligt som det kanske skulle kunna låta. mitt sällskap bestod nämligen i en mygga som inte bara har stört min sömn, den har dessutom lyckats ge mig tre mastodont-bett som kliar som aldrig förr. Det kändes som en lagomt bra start på min dag..

Nästa del av min dag var inte heller så bra, strömmen i vår lägenhet gick nämligen när jag skulle till och laga mat och behagade inte att komma tillbaka. Fick ringa hyresvärden som var här på tre röda och fixade det, tror han. vi får väl se vad länge det håller, har i alla fall lyckats laga matlåda så jag får väl vara nöjd.

Nu har jag snart bråttom till jobbet så slänger upp bilderna från min otroligt solskensfyllda dag igår och så hörs vi igen ikväll!!


Strawberry frappé och McDonalds-toast till frukost!

Bra gött i solen!

Utsikten från McDonalds-restaurangen

Lunchrasten spenderades vid en annan hamn

Med den godaste McDonalds-sallad jag någonsin ätit!

Hade även första kontakten med havet! Var dock jävligt kallt :P

Nu jobb, ikväll mys?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0