Morgonmotion

Nu sitter jag här med träningskläderna på och känner mig så jävla hurtig! Ska ut och gå en sväng, och enda anledning till att jag faktiskt gör någonting annat idag än att sätter mig med gitarren på balkongen är att jag saknar vissa vitala ingredienser till mina pancakes. Hade jag inte gjort det hade jag definitivt inte gått ut och gått, så jag är kanske inte så jävla duktig som man skulle kunna tro :P Men så är det, jag ska ut och motionera för att göra min pannkaks-produktion möjlig, så jag kan smälla i mig så många kalorier som det faktiskt går på så lite tid som möjligt!!

God morgon på er! Hoppas ni får en bra lördag!

PS. Kommer upp bild senare från kvällen igår, kika in ska ni få se! DS.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0