Mittwoch

Snart börjar jag få bråttom till jobbet, jobbar 12-21 idag och har därmed också lunch-chatten på bertil.com. Känns lite mer lagom med 2 timmars chatt mitt på dagen än 4 timmars chatt det sista man gör på kvällen faktiskt! Har precis lyckats färdgiställa dagens matlåda; Vårrullar med nudlar stekta i grädde och soya med kokta grönsaker till, låter inte helt dumt va?

Äh, har nog egentligen inget vettigt att skriva om idag för det enda som händer är jobb, och sen ikväll när jag har 2 hela timmar utan Ida ska jag sträck-kolla på Greys Anatomy tills hon kommer hem :) Ida-fisen är förresten ledig på torsdag så då har hon en HEL DAG utan mig, hur ska det gå?! Haha, hon lyckades ju inte lokalisera paketet igår så det är väl i och för sig någonting som kan hålla henne sysselsatt ett tag :) 


Har min Diesel-tröja och Acne-jeans till jobbet idag

Hoppas ni får en bra lill-lördag!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0