Lunch

Dagens matlåda gjorde mig mer än mätt, har hamnat i värsta paltkoman och vill inget hellre än att sova lite :P Jaja, bara typ 4,5 timme kvar innan jag får gå hem! Sitter här och skriver mest för att inte somna med huvudet på skrivbordet.. Inte så sugen på att gå ut heller för vädret är tyvärr inte så strålande idag.. Kan inte gå och köpa godis heller för att jag numer inte tar plånboken med mig till jobbet (lämnar den hemma för att INTE kunna köpa godis så just idag vet vi ju att det funkar!).. Suck..

Imorgon blir det i alla fall amerikanska pannkakor till frukost (lovat att skämma bort Ida lite), sen ska det städas och till kvällen blir det middag och bio. Skulle ha bjudit Ida och Josefine på 3-rätters men nu har schemats ändrat lite så det blir sambomys imorgon! Kanske slutar på krogen istället för bio? Lite sugen på att festa börjar jag ju bli, hade så sjukt kul förra helgen! Ge mig mer :D

Kan inte ni hjälpa mig att övertyga Ida att det är dags för en utekväll? Lämna en inspirerande kommentar på hennes sida, snälla!


Kommentarer
Postat av: Theoaurora

Excellent site!

2011-04-05 @ 21:28:38
URL: http://theoaurora.blogstie.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0