Lill-lördag

och den spenderas hemma i sängen :P Har precis käkat kvällsmacka med philadelphia (eller hur fan det nu stavas?), skinka och paprika. Lätt godast på mackan just nu! Är helt slut och ser ut därefter, tänkte bjussa på lite bilder jag tog tidigare när jag hade tråkigt men Ida talade om för mig vad sliten jag ser ut och då blev jag blyg.. Får lägga upp lite bilder sen när jag är piggare! Kan förresten slänga upp en sen i lördags när vi var och käkade, blir sjukt hungrig när jag kollar på denna fastän jag precis ätit :P


Mat, mat, mat..

Nu blir det "Make it or Break it" innan sovdags.. Ska ner på stan innan jobbet imorgon och lösa in våra lönecheckar, köpa lunchmat och införskaffa min gitarr :D Ska pina Ida dag och natt med mitt klånkande!!

Puss på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0