Kanske inte..

borde blogga från jobbet men jag har så kallad empty qeue och är redan uttråkad, fastän jag inte ens varit här en timme ännu :P Är lite trist första 90 minutrarna på jobbet för då är jag oftast helt själv på min avdelning och har inte alltför mycket att göra.. Vid halv nio brukar Jens eller Anders tumla in och sen klockan nio öppnar telefonerna så då brukar det bli lite mer hålligång. Längtar dessutom redan till lunchen för jag och Ida ska gå ner på stan och köpa oss nå mumma!!

Nej, kanske skulle börja jobba mig igenom listan med bloggar som läses vareviga dag jag är på jobbet? Har redan tittat in på favoritbloggen och självklart hittat en klänning som ska införskaffas på lördag, löning på fredag nämligen :D

Känner jag mig själv rätt så dyker det nog upp ett inlägg eller två till innan jag får gå hem :P
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, jag klagar inte!!!!! jag bara skrattar at er lista!

2010-02-24 @ 09:01:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0