Jobbdag 1 avklarad

Är slut i huvudet som fan, haft huvudvärk mest hela dagen vad fan nu det beror på.. Tycker inte om att ha ont i kroppen som jag inte kan förklara. Har inte sovit speciellt dåligt inatt, har fått frisk luft (orkade faktiskt ut på min promenad) och det kan verkligen inte vara vätskebrist med tanke på att jag druckit lite drygt 2,5 liter vatten idag. Kan man kanske få huvudvärk av att dricka för mycket vatten? What do I know? Gillas i alla fall INTE!

Har fortfarande fem jobbdagar kvar den här veckan, vilket suger lite grann.. Men men, på onsdag är det Public Holiday här på Malta vilket betyder dubbelt betalt för mig så ska inte klaga. Har faktiskt riktigt roligt på jobbet också, skrattade nästan så jag grät idag när Jens förklaring av nånting jag inte längre kommer ihåg spårade ur som fan, och Anders lyckades misstolka denna förklaring ännu ett snäpp värre!!

Ja så denna vecka kommer mest kantas av jobb.. Kanske ska försöka få med mig någon att se Sherlock Holmes i veckan, passade inte Ida och är inte sjukt sugen på att gå själv.. Vet ni förresten? De har pauser här mitt i filmerna, kisspaus på typ 5-10 minuter nånting. Lite udda kanske? Nej, nu ska jag kolla ett avsnitt Greys Anatomy, har börjat om från första säsongen :D


Ida, Borlänge och våran gigantiska förfest-pizza med barbequesås på, var gott som fan :)

Carina, angående graden av renlighet i ert hem; Det KAN ha att göra med att Ida numera bor med mig i ett helt annat land :) Jag resonerar såhär; Så länge hon håller skiten på sitt rum rör det mig inte i ryggen (och hon resonerar likadant angående mitt rum!)..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag trodde det var chokladsås först :S

2010-02-09 @ 00:08:51
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0