Home sweet home!

Äntligen sitter jag hemma i sängen och det enda jag behöver göra innan jag kan få sova det är att borsta tänderna och blunda! Är sjukt trött, kom nämligen hem från ett av de värsta yogapass jag någonsin varit på! Är helt slut och kan tänka mig att ryggen kommer må sådär härligt bra (läs dåligt) imorgon.. Suck.. Vad fan utsätter man sig för egentligen? Fast, på en och samma gång tycker jag om det, att få ta ut sig riktigt ordentligt på andra sätt än att stänga in sig på gymmet.. Omväxling förnöjer vet ni :) Så är ju tanken att jag ska bli sjuukt vig av det här också!

Dagen har varit sådär jobbigt lång idag; jag och sambon gick direkt ner på stan efter jobbet, fönstershoppade en del vilket som vanligt gick åt helvette. Kom hem med ett par sjukt snygga skor, slänger upp en bild imorgon ska ni få se mina nya älsklingar! Ja sen käkade vi en rätt så tidigt middag och fick ta oss en raincheck vad gällde betalningen. Tydligen så tog de inte kort på grund av tekniska problem, och när jag skulle ta ut pengar ville bankomaten helt enkelt inte ge med sig. Lite pinsamt att inte kunna betala för sig men det verkade rätt så lugnt ändå. Bara att mata sig dit imorgon med lite cash :) Känns som jag och Ida i ett litet nötskal!! Därefter tog jag mig direkt till gymmet och kom inte hem förrän strax före tio.. Lååånga dagar blir det :P Men nu är det bara 7-16 imorgon och sen är jag ledig två dagar :D Kalajs i helgen? Skulle tro det ja!

Är lite småhungrig, men ingen föda förutom frukt efter klockan åtta och eftersom jag redan käkat en mosad banan sen jag kom från träningen kan jag lika gärna vänta tills frukost tror jag.. Ida har redan gett upp förresten, säger inget illa om det! Får se hur länge Josefine håller ut, one down one to go :D Fan, blivit rejält tävlingsinriktad, frågan är om det är bra eller dåligt? Känner lite hur djävulshornen växer fram i pannan på mig!

Nej fan så långt det blev, borsta tänderna sen bums i säng!


Bjussar på en bild från lunchen idag, lovely inte sant?

Kommentarer
Postat av: Sara

Faaan Camilla, jag vill också kunna sitta UTE och luncha nu! Här har det kommit 8 dm snö sammanlagt (var helt sjukt i helgen, klass 2-varning, men vi överlevde allihopa i göteborg). Och jag krockade med en till bil idag! Eller han krockade in i mig. De kan verkligen inte köra bil i den här stan. Jag ska bli trafikminister och styra upp bilistdjävlarna som tror att ett 40tons-fordon på räls kan väja. Häpp.

GODNATT!

2010-02-25 @ 02:18:36
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Faster

Gött att ni har det bra i värmen. NJUT.

Här är kallt, kallt, snö och snö.

Ska du hyra lastbil hem sen? Eller hur ska du få med alla kläder/skor hem?

Kramar

2010-02-25 @ 03:32:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0