Guitar Hero

Yey, älsklingen är införskaffad! Köpte en gitarr idag och jag älskar den redan! Önskar att jag kunde lära mig allt på bara 5 minuter, men antar att jag kommer få slita med detta ett tag innan ackordena sitter :P Kommer plåga Ida tills öronen blöder är jag rädd, fast egentligen tror jag hon gillar mig med min gitarr :D Den passar mig nämligen förträffligt bra, se vad snygga vi är tillsammans:

Kommer bli grymt, ska träna varje dag :) Mamsen skickade ju ner en nybörjar-DVD med instruktioner så det ska nog gå bra!

Slänger upp lite bilder från min och Idas promenad idag:

Bara goda nyheter idag förresten, fick reda på att Daniel och Arvid kommer och hälsar på i april!! Ska bli så sjukt kul att få hit mina favoritpojkar!! Hoppas Kalle blir med också, skulle vara sjukt kul: Jag, Ida och grabbarna! Är verkligen svintrött så ska sova nu, tror jag ska bädda ner gitarren här bredvid..


Kommentarer
Postat av: Sara

Då vaknar du med en gitarr som har gitarrboner. Men det är säkert mysigt. Ni passar ihop, var han dyr? Dyra snubbar är ju lite oekonomiskt. Jag kör på billigare varianten, luftgitarr. Men inte lika mycket att krama på. However, din blogg är så himla rolig att läsa nu när du är på Malta. Lite mer levande, lite mer frispråkig. JAG GILLERT. Jag gillade den förut också, men nu så. hihi

2010-02-05 @ 11:06:50
URL: http://saraekehov.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0