Good morning Sunshine!

Eller inte.. Skulle mycket hellre ligga kvar i sängen en dag som denna men icke då, klart som fan vi ska jobba! Vet egentligen inte varför jag hellre skulle ligga kvar i sängen heller, känner helt enkelt inte riktigt för att kliva upp bara..

Ida är på jakt efter ett paket som Carina skickat ner till henne.. Hon har absolut ingen aning om var postkontoret ligger så vi får väl hoppas att det går bra :) Hade tänkt och bli med först men jag orkade helt enkelt inte, var hurtig nog igår :P Håller på att laga matlåda och laddar ner ett avsnitt av Make it or Break it, förhoppningsvis kommer Ida hem i tid så vi hinner se det innan jobbet :D Nej, nu lär jag passa upp riset lite!!

Hoppas ni får en bra dag, jag ska då ändra inställning om denna dag alldeles, alldeles strax!

Kommentarer
Postat av: Malin Larsson

Till något helt annat.

Lägenheten som Ulrika har på Gotland hur många sovrum är det? Har du några bilder på den? Vilken våning? Exakt vart ligger den? Tänkte höra lite med dig först innan jag hör med henne.

Hoppas du har det bra där nere. Inte helt fel med lite varmare väder. Här snöar det bara. Är hur mycket som helst. Börjar bli trött på det. Vill ha sommar.

/Malin

2010-02-09 @ 14:26:24
URL: http://malinsofialarsson.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur har din kväll varit? (:

2010-02-10 @ 00:31:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: S A N N A

SV: Okej! :) jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik :) Är allt bra med dig? :):)

2010-02-10 @ 18:05:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0